Tennisles

Schrijf je nu in voor tennisles!Tennis Organisatie Zeeland (TOZ) van Luc Govers en Jacco Filius verzorgt de tennislessen op onze tennisvereniging. In Kapelle zullen de lessen worden gegeven door Jermo Stoel. Naast tennislessen zal TOZ meer evenementen organiseren voor de leden van de vereniging.
Naast de reguliere trainingen in de middagen en avonden, is er ook nog een extra mogelijkheid voor de allerjongsten (Kidstennis) en voor senioren (ochtendtrainingen).

Inschrijven voor of informatie over tennisles
Informatie over en inschrijfformulieren voor tennisles in Kapelle en andere TOZ-evenementen kunt u op de TOZ-site vinden, klik hier voor de inschrijfformulieren voor tennisvereniging Kapelle. De zomerlessen zijn inmiddels van start gegaan. Wilt u toch nog aanhaken, neem dan contact op met Jacco Filius.

Tennisles maakt je een betere tennisser
Op alle niveaus heeft het vele voordelen om tennisles of training te volgen:

• Een beginner zal sneller plezier hebben in het toch wel moeilijke tennisspel;
  • Een gevorderde speler zal zijn techniek en daardoor zijn niveau omhoog halen;
  • Een wedstrijdspeler zal zowel technisch als tactisch de basis verbreden en daardoor een volgende stap kunnen maken;
  • Tennisles is fun en een betere technische uitvoering van alle slagen geeft veel minder kans op blessures en meer plezier in het spel.

Kidstennis
Een absolute aanrader voor de allerjongsten is onze tenniskidsgroep op de woensdagmiddag. Tijdens deze training werken we met op de leeftijd aangepaste trainingsmethodes en materialen. Deze training is bedoeld voor kinderen vanaf geboortejaar 2006 en later.

Ochtendtrainingen
Nieuw dit seizoen is een verkorte lessenreeks tijdens de ochtenduren. Heeft u tijd ‘s ochtends en heeft u zin om uw dag sportief te beginnen laat dan deze kans niet liggen (reeks van 10 trainingen).