Locatie

Tennisvereniging Kapelle beschikt over 5 verlichte banen (3 TennisRood en 2 gravel). De banen liggen zeer beschut door de brede groenstrook om het complex. Naast het complex ligt het Racketcentrum Kapelle, waar op 4 overdekte banen ook ‘s winters getennist kan worden. Ook op onze 3 TennisRood banen kan ‘s winters getennist worden.

Adres:
Vroonlandseweg 51
4421 BW Kapelle
KNLTB verenigingsnummer: 85555

Routebeschrijving

Vanaf de A58, vanuit de richting Vlissingen: Afslag Kapelle, daarna op de rotonde linksaf (= driekwart), het viaduct onderdoor. Na verkeerslichten rechtsaf richting industrieterrein de Smokkelhoek, na 2 km op rotonde linksaf (= driekwart), rechtdoor het dorp in. Direct over de spoorweg rechtsaf. Dit is de Vroonlandseweg. Na 100 meter scherpe bocht naar links. Weg volgen. Na 400 meter inrit rechts.

Vanaf de A58 vanuit de richting Bergen op Zoom: Afslag Kapelle, daarna linksaf, op rotonde rechtsaf (= een kwart), rechtdoor het dorp in. Direct over de spoorweg rechtsaf. Dit is de Vroonlandseweg. Na 100 meter scherpe bocht naar links. Weg volgen. Na 400 meter inrit rechts.