Club van 50

De Club van 50 is een groep van vijftig leden, die gezamenlijk per seizoen een bedrag van 500 euro bij elkaar sparen. Dit ingelegde bedrag wordt aan een sfeerverhogend doel besteed, waar alle leden van Tennisvereniging Kapelle profijt en plezier van hebben. Als blijk van waardering krijgen deze leden een vermelding van naam op een speciaal hiervoor ontwikkelde tailormade lichtbak, die is opgehangen in het clubgebouw van Tennisvereniging Kapelle.

De Club van 50 bestaat inmiddels enkele seizoenen, en heeft tot op heden geresulteerd in de volgende projecten:

• Seizoen 2016: Groene bankjes voor op de banen
  • Seizoen 2014: Beamer, fleeceplaids en buitenklok
  • Seizoen 2012 en 2013: Flatscreen-tv en twee terrasverwarmers;
  • Seizoen 2011: Bloembakken op het terras;
  • Seizoen 2010: Buitenverlichting: 5 lantaarns rond het terras;
  • Seizoen 2009: Grote houten picknicktafels met bijbehorende banken voor op het terras;
  • Seizoen 2008: Een vaatwasser voor in de kantine;
  • Seizoen 2007: Twee grote vierkante parasols van maar liefst 4×4 meter omtrek;
  • Seizoen 2006: Een buiten-BBQ, zeg maar gerust een tuinkeuken, die al veelvuldig voor de nodige extra sfeer heeft gezorgd;
  • Seizoen 2005: Uitbreiding geluidsinstallatie d.m.v. CD/DVD spelers, goede boxen, een draadloze microfoon en een mengpaneel, allen ingebouwd achter de bar.

Ook meedoen aan de Club van 50? Aanmelden kan bij Marc van Strien, via e-mail of telefonisch via 0113-600295.