Lid worden?

Wil je lid worden van onze vereniging? Open dan het inschrijfformulier, vul het volledig in en klik op “inschrijven”.

Opzeggen van het lidmaatschap moet vóór het einde van het kalenderjaar (31 december, i.v.m. de jaarlijkse KNLTB-afdracht waartoe onze vereniging per lid verplicht is) en kan via de penningmeester of de secretaris.

Seniorlid €99
Juniorlid €60
t/m 8 jaar €30 (in het kalenderjaar dat kind 9 jaar wordt, wordt hij/zij juniorlid)
Entreegeld: €12,50 per persoon bij aanmelding als nieuw lid

Getrapte contributie: bij aanmelding na 30/6: eur 75,–; na 31/8: eur 50,– voor sr.
na 30/6  eur 45,–: na 31/8: eur 30,– voor jr > 8
na 30/6: eur 30,–; na 31/8: eur 30,– voor jr < 9

Hierboven genoemde tarieven zijn exclusief éénmalige inschrijfkosten

Bij aanmelding t/m 30/6 gelden de reguliere tarieven van respectievelijk 99,–, 60,– en 30,– (excl. éénmalige inschrijfkosten)

Bij betaling na 1 mei rekenen wij €5 administratiekosten. Iemand is senior vanaf het jaar waarin men 18 wordt.

Overige kosten:
Introducé: €5 per persoon per keer
Deelname competitie senioren: €75 per team
Deelname competitie junioren: €50 per team
Deelname competitie tenniskids: 50,– per team

Deelname aan competities is mogelijk voor niet-leden, mits zij lid zijn bij een andere vereniging. Kosten voor deelname zijn eur 25,– per competitie (excl. de in rekening te brengen kosten per team). Competitieleden hebben geen stemrecht. Vrij spelen, is behoudens toestemming van het bestuur, niet toegestaan.

Gebruik van de ledenpas
Voor ieder nieuw seizoen worden aan alle leden nieuwe ledenpassen verstrekt. Voor de goede orde wordt er nog eens op gewezen, dat het gebruik van oude pasjes of pasjes van andere verenigingen niet mogelijk is. Indien men gebruik wil maken van de banen, is men verplicht om het digitale afschrijfsysteem te gebruiken, hetgeen uitsluitend te bedienen is met een geldige pas van TV Kapelle.
Ook komt het voor dat 2 spelers maar één pasje gebruiken. Helaas, maar men mag dan ook door wachtende spelers worden “afgehangen”. Van elke speler op de baan moet er een pasje op het bord aanwezig zijn.
Indien een ledenpas zoek  is, kan men via de vereniging een nieuwe aanvragen.

Introducés
Wil je in het nieuwe seizoen een keer een introducé meenemen? Dat kan! Om te mogen tennissen moet men tegen betaling van €5 een pasje afhalen bij Gonnie Almekinders (Vroonlandseweg 23). Spelregels:

• Het meenemen van een introducé moet niet gebruikelijk of regelmatig zijn;
  • Degene die zich niet aan de baanregels houdt kan de toegang tot de banen worden ontzegd.